Linkedin strategi for OS2INT
Når strategien er afgørende for virksomhedens branding
Resultatet
Content strategi for deres website blog
3700 organiske blogfølgere
11.000 månedlige pageviews
Copywrite skabelon for blog artikler
OS2INT blev opbygget som et selvstændigt koncept under virksomheden Strategy Nord. Hvor indehaveren undersøger og tester gratis-tilgængelige værktøjer online, som er udviklet, til at trække informationer og data ud fra offentlige profiler på eksempelvis sociale medier i forbindelse med for eksempel efterforskningssager, både national og internationalt. Formålet var at formidle budskabet på LinkedIn om disse muligheder i en vores digitale verden, og synliggøre hvordan disse muligheder både kan bruge til at skabe sikkerhed, men også misbruges.
Udfordring med synlighed
03. Opgaven
Strategi for LinkedIn‐bloggen, hvordan indholdet og budskabet skulle deles. Det skulle være 100% organisk – hvilket betyder, der aldrig er brugt en krone til markedsføring eller lignende.
04. Løsning
OS2INT blev hurtigt populær, hvilket betød vi også måtte tilrette strategien løbende undervejs. Bloggen fik også sin egen website. I den 7 måneders lang proces blev OS2INT varemærkebeskyttelse navnet grundet interessen. I øjeblikket sker der mange nye, spændende tiltag, hvor vi i samarbejde med Dyna.dk har udviklet et endnu skarpere visuelt brand og website
05. Resultaterne
På nuværende tidspunkt har bloggen 3700 organiske følgere på LinkedIn, og 11.000 page views i måneden på hjemmesiden, som er stigende hver måned. Hvilket betyder, at der sker masse nye ting med både brandet, strategien og hjemmesiden. Denne case vil løbende blive opdateret… Update.. Efter 12 måneder blev bloggen solgt til en svensk kapitalfond, hvor vi fortsætter det gode samarbejde, omkring strategi
Content strategi for deres website blog
3700 organiske blogfølgere
11.000 månedlige pageviews
Copywrite skabelon for blog artikler
Andre kundehistorier
#En del af din historie